Spring naar content
[ditty_news_ticker id="516"]

Wij nemen het serieus

Wanneer je een vestiging van Pierre de Jonge Casino bezoekt dan valt je direct iets op. Bij binnenkomst zie je direct welke protocollen wij hanteren.
We merken dat er nog steeds vragen zijn onder onze bezoekers, misschien staat jouw vraag erbij.

Corona protocol (update 28 november)

· Wanneer u Corona gerelateerde klachten heeft, verzoeken wij u uw bezoek aan ons casino uit te stellen.

· Desinfecteer uw handen bij binnenkomst, desinfectiemiddel is voldoende aanwezig in het casino.

. Bij binnenkomst bevestigt u dat u gezond bent.

. Dit kunt u doen door middel van een herstelbewijs, vaccinatiebewijs of coronacheck app.

· Volg altijd de instructies op van onze casinomedewerkers.

· Wanneer u hoest, doe dit dan in uw elleboog.

. Het dragen van een mondkapje is niet verplicht terwijl u zit.

. Het dragen van een mondkapje is verplicht wanneer u binnenkomt of zich verplaatst door het casino.

· Blijf zoveel mogelijk zitten tijdens het spelen op de kruk die bij de kansspelautomaat aanwezig is. (zie automaat = kruknummer)

. Verplaats zo min mogelijk krukken binnen het casino. Met behulp van deze vaste spelersplaatsen garanderen wij voldoende afstand tussen de bezoekers.

. Food & Beverage is aanwezig en zal worden verstrekt gedurende de openingstijden.

. Alle casino’s zijn geopend tot 17.00 uur.

. Het is niet toegestaan om (meegebrachte) maaltijden te nuttigen in het casino.

· Onze medewerkers zullen de kansspelautomaten regelmatig schoonmaken, wanneer u uw spelersplaats verlaat.

· Was regelmatig uw handen met water en zeep gedurende 20 seconden, daarnaast is er op verschillende plaatsen desinfecterende handgel beschikbaar.

 

Veel gestelde vragen?

Moet ik een vaccinatie- of testbewijs kunnen tonen?
Je dient bij de entree jouw coronatoegangsbewijs (QR-code) in de CoronaCheck-app (of uitgeprint) te laten scannen, om te laten zien dat je gevaccineerd bent, recent genezen bent van corona óf een negatieve testuitslag hebt (van minder dan 24 uur geleden).

Hoe kom ik aan een coronabewijs?
Met de CoronaCheck-app kun je een coronabewijs maken. Je krijgt een coronabewijs als je volledig bent gevaccineerd, een geldig herstelbewijs hebt of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud.

Ik heb geen Smartphone, kan ik wel naar binnen?
Jazeker, je kunt een papieren bewijs aanvragen via coronacheck.nl.

Ik heb geen computer/printer, hoe kom ik aan een coronatoegangsbewijs?
Als je geen mogelijkheid hebt om jouw toegangsbewijs te printen, kun je via de CoronaCheck-helpdesk (0800-1421) een geprinte versie opgestuurd krijgen. Dit is alleen mogelijk als je gevaccineerd bent of een herstelbewijs hebt. Een bewijs van Testen voor Toegang is maar 24 uur geldig, dit is te kort om het toegangsbewijs op te sturen. Als je met de helpdesk belt, moet je je BSN en postcode doorgeven.

Waar kan ik mij laten testen?
Je kan een afspraak maken via Testen voor Toegang om je gratis te laten testen.

Ik heb geen Nederlandse nationaliteit, hoe kom ik aan een coronatoegangsbewijs (EU-burger)?
EU-burgers kunnen een Digitaal Corona Certificaat (DCC) aanmaken op basis van een vaccinatie, test- of herstelbewijs door middel van een QR-code. Met deze code heb je als EU-burger toegang tot alle activiteiten die een coronabewijs vereisen. In het geval dat je als buitenlandse toerist een nieuw testbewijs nodig hebt, kun je je in Nederland laten testen en de CoronaCheck-app downloaden. Via de app kun je een QR-code krijgen als bewijs van jouw negatieve testuitslag. Geen smartphone? Vraag dan een papieren bewijs aan via coronacheck.nl.

Ik heb geen Nederlandse nationaliteit, hoe kom ik aan een coronatoegangsbewijs (geen EU-burger)?
Mensen uit niet-EU-landen kunnen geen DCC aanmaken. Je hebt dan een papieren bewijs van vaccinatie of herstel nodig (aangevuld met een testbewijs als je uit een zeer hoog risicogebied komt).

Moet ik een mondkapje dragen in het casino?
Vanaf zondag 28 november is het dragen van een mondkapje bij binnenkomst en tijdens het rondlopen in het casino verplicht. Dit geldt voor zowel gast als medewerker.

Wat zijn de openingstijden van het casino?
Vanaf zondag 28 november zijn onze casino´s tijdelijk om 17.00 uur gesloten. De openingstijden vind je terug op de pagina van het desbetreffende casino.

Is het veilig om een bezoek te brengen aan een van jullie casino’s?
De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers staan vanzelfsprekend voorop. Wij doen er alles aan om iedereen een veilig gevoel te geven en zich op zijn gemak te laten voelen. De coronamaatregelen die gelden in al onze vestigingen vind je bovenaan deze pagina.

Wanneer mag ik géén bezoek brengen aan het casino?
Als je gezondheidsklachten hebt zoals koorts, hoesten en/of verkoudheid kunnen wij je helaas niet ontvangen. Wij verwelkomen je dan graag op een ander moment. Ook mogen wij je niet verwelkomen zonder geldig coronabewijs in de CoronaCheck-app en een geldig legitimatiebewijs.

Moet ik reserveren voor een bezoek aan een casino?
Nee, reserveren is niet nodig.

Hoeveel gasten laten jullie toe in het casino?
Per casino geldt er een maximaal aantal bezoekers. Dit is per casino verschillend, omdat het ene casino nu eenmaal groter is dan het andere.

Hoe lang mag ik in het casino blijven?
Wanneer je een bezoek brengt aan een van onze casino’s geldt er geen maximale bezoekduur.

Maken jullie de speelautomaten schoon en zo ja hoe vaak?
De speelautomaten worden regelmatig gereinigd. Ook zijn er schoonmaakdoekjes beschikbaar, zodat je dit desgewenst zelf kunt doen. In de rookruimtes vragen we je zelf je speelplek te reinigen voor je gaat spelen.

Zijn de toiletten geopend?
Ja, de toiletten zijn geopend.

Staat het antwoord waar u naar zocht hier niet bij, neem dan even contact met ons op.

Daarnaast houden we je graag rechtstreeks op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen in in onze casino’s, dus like us op Facebook en Instagram.

Wij gebruiken cookies op onze website

Bevestig of u onze tracking cookies accepteert. U kunt de tracking ook weigeren, zodat u onze website kunt blijven bezoeken zonder dat er gegevens naar diensten van derden worden gestuurd. Lees er meer over in ons privacybeleid